lördag 20 februari 2010

Runda i massor av snö......

Idag när vi vaknade blev vi inte jätteglada precis! Det hade kommit 20 cm ny blöt snö ovanpå de "gamla" 30 centimetrarna, och så hade vi ingen ström......
Tack snälla Jonas för snöskottningen!
Strömmen bekymrade mig mycket för jag vaknade tidigt i morse, och tänkte då passar jag på att uppdatera min dator till windows 7, det skulle ju ta några timmar. Ett strömavbrott mitt i var ju inte vad jag hade hoppats på, men datorn funkar i alla fall nu när strömmen är tillbaka, men av uppdateringen blev det inget:(
Så skulle vi ju träffas vid P 2 och gå en runda med alla hundkompisarna, ingen dröm precis att pulsa i den blöta snön, men vi gjorde det och när man var hemma igen kändes det bra. Bella använde sin nya overall, den är superbra! Moa den stackaren hade vissa problem, precis som Tinas hundar....
Kolla Moas snöbollar, och detta är bara början....

Delar av gänget....

Här får en av settergossarna hjälp att ta bort snö....

Så, den obligatoriska gruppbilden! Då tittade t om solen fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar