onsdag 7 april 2010

Hundarna har vårkänslor!

Idag hade jag planerat 2 hundrundor, på första tog jag Bella och Filippa. Sprintrarna i familjen.
Eller ska vi döpa om dem till de badgalna?? Här visar Bella hur man gör en äkta lerinpackning....






Filippa är inte mycket bättre.....

Men det roligaste Filippa vet är att springa, fort fort....


När vi gick där i skogen ändrade vi planerna. Vi ville träffa Karina med Fanny och Mina så vi ringde och bjöd dem på kaffe. Tänkte att hundarna behövde känna på lite lantluft;)
Oj vad de lekte i trädgården! Mina leker jättebra med våra barnsliga flickor Bella och Moa!

Kolla Minas frisyr!

Moa och Bella gillar varandra!

Snipp snapp snut, nu är dagens saga slut;)

3 kommentarer:

  1. Härliga badbilder, det är konstigt att det är en sådan lockelse att bada i den kalla skiten...
    Jag ser att du börjat öva för framtiden!
    Det är bra att förbereda sig ordentligt, har du börjat sticka också :)

    SvaraRadera
  2. Så härliga bilder på bad galna hundar.Jag längtar tills vi kan åka med hundar och ungar till vår badplats och släppa alla galningar lösa.:))

    SvaraRadera
  3. Det var en jätte bra saga tycker jag, helst den när mamma springer fort fort fort, det har hon lärt mig också
    Puss och kram Ninja

    SvaraRadera