tisdag 1 juni 2010

Grattis på 5-Årsdagen alla Filippavalpar!


Jag kan inte fatta att ni redan är 5 år!!


Jag minns allt som om det var igår, och det vill inte säga lite för jag är egentligen ganska glömsk.....
Inte heller blir jag påmind om åren av Filippa för hon är så pigg att man mer tror hon är syskon till er, än mamma.

Jag har den stora glädjen att höra av en del av er ganska ofta, de som inte hör av sig till oss snälla gör det!!
De är ju våra hjärtebarn och vi vill höra hur de har det, och hur mycket bus de hittar på :)
GRATTIS och hoppas ni får massor av uppmärksamhet idag!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för gratualationen, min fag började med leverpastej, ost och lite grädde.
    Mums filibabba !

    Sedan fick jag ett märgben men matte har lovat att det blir mer när hon kommer från jobbet

    Ninja

    SvaraRadera