torsdag 1 juli 2010

Större flock!

Just nu har vi glädjen att få låna Fanny och Mina några dagar! Det är bra för mig, för jag delar flocken när jag går i skogen. Det innebär dubbla promenader vilket jag verkligen behöver!!
Nu på förmiddagen var Mina, Tea och Moa med mig på en härlig runda och just nu ligger de väldigt nöjda under köksbordet! Jag hade lille kameran i fickan, kvalitén på bilderna är kass men de får duga ändå idag.
Matte Karina måste ju ha något att titta på när hon är i Stockholm, och säkert saknar sina hundar :)
Här funderar hundarna på om de ska springa ner där de inte får vara, det gjorde de inte!!
Mina spanar efter Tea:

Moa spanar efter kompisarna:

Så här snygg är Tea efter en ler-inpackning.....
Nu blir det bad av Moa, innan nästa gäng ska ut.

1 kommentar:

  1. Mysigt ni har det. Jag lovar höra av mig om vi susar förbi i sommar

    Ha det gott

    Ninja och Pia

    SvaraRadera