torsdag 18 februari 2010

Mina canvastavlor

När jag fyllde år i somras fick jag ett presentkort på canvastavla av mina barn och deras respektive. Jag har haft beslutsvånda om vad jag skulle beställa för bild, men nu har jag äntligen kommit till skott! När jag ändå var i farten beställde jag en extra bild, och jag längtar så tills jag får hem dom! Gissa motivet....
Jo, det klart det blev hundbilder, en på Filippa och en på Tea. Så fort jag får råd ska jag beställa på de andra hundarna. Har redan bilder som skulle passa, vill ha bilder på hundarna i snö............

2 kommentarer:

  1. Kan du inte fota och sätta in, jag blir nyfiken....
    Ha det gott på promenaden idag

    SvaraRadera
  2. Jo, det gör jag när de kommit!
    Har beställt på www.canvasframkallning.se
    De var mycket trevliga där, jag fick ha lite mailkontakt, då jag ville ha större och monterad! Det gick, de hade fått hem material till att skicka större monterade just när jag mailade.

    SvaraRadera