tisdag 9 mars 2010

Kronofogden....

Just precis har jag haft ett trevligt besök av folk från kronofogdemyndigheten.
När jag fick höra att de skulle komma hoppades jag nästan att det skulle stå kronofogde på bilen;) Ni vet hur det är i en liten by, snacket går fort! Nu är det ju så att det inte var kronofogdeärende utan en av mina vänner jobbar där och hon behövde en namnunderskrift i ett helt annat ärende och passade på när hon åkte förbi.
Alltså hade jag tyckt det var kul att retas lite med folk:)
Kan berätta att det mesta är packat, och jag har verkligen försökt att inte ta med så mycket onödigt, ska bli spännande att väga väskan och se om det finns utrymme för lite shopping i England. Väskan väger ju nästa 5 kg.....
Dessutom har jag badat Tea och fönat henne. Föningen med min hårfön tog en stund och det gjorde att jag nästan bestämde mig för att hitta en hundfön i England. De är ca 1500 kr billigare där, men så är det ju det med vikten. Fönen väger ca 4 kg....
Nu måste jag fixa lite annat, så tiden vid datorn får vara minimal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar