måndag 31 maj 2010

Hovdala

Idag var Karina och jag och gick en runda på Hovdala, strax utanför Hässleholm.
Det är ju alltid roligt att variera sina rundor lite.
 Karina var extra underhållande, jag fick mig ett riktigt gott skratt :)

Rundan vi gick var inte så lång, men helt underbar!
Vatten i bäckar och dammar, mysigt för badglada hundar.

Sen njöt vi av lite vacker slottsmiljö......

Givetvis fick hundarna många beundrande ögon på sig;)
Folk sa att settrar är det vackraste som finns, tror ni vi höll med??

Nu får vi gå och lägga oss, för i morgon är det en stor och viktig dag!
Mer om det får ni veta efter jobbet i morgon, för man måste ju försörja sig också.....


6 kommentarer:

  1. Det viktigaste idag är att jag fyller år, men det är nog det du menar eller hur !!

    Kram Ninja, ge mamma en stor puss från mig

    SvaraRadera
  2. Vad sysslar Karina med?! :) Haha

    SvaraRadera
  3. Det var läckra bilder...speciellt den på skorna..*S*..

    SvaraRadera
  4. Ja, stackars Karina! Bänken välte och jag fotograferar och gapskrattar, frågar inte ens hur det gick eller om hon behövde hjälp.....
    Fast vi är vänner ändå;)

    SvaraRadera
  5. Jag trodde att bänken redan va vält o att hon satte sig på den så för att va rolig :)

    SvaraRadera