onsdag 16 juni 2010

Försöker se lite positivt på tillvaron......

Ja, jag gör så gott jag kan men det är inte så lätt.
Som väl är har vi våra glada hundar som inte alls hänger läpp för en utebliven valpkull...
Idag tog jag med mig Bella och Filippa och åkte till Finjasjön med Karina ooch hennes hundar.
Vi gick en härlig runda med bad och fika, det var balsam för själen med alla lyckliga hundar.
Bella:

Fanny och Karina:

Bella:

Filippa:

Bella:

Härligt!!

Alltid gott med fika...

Mina:

Hade planerat att ta en runda med Tea när jag kom hem, men Emma hade haft henne i skogen med Moa och jag kan berätta att det var allt annat än rent sjövatten, de två hade badat i.....
Så nu ska Tea få ett riktigt skönhetsbad, nere i badrummet!

4 kommentarer:

  1. Det var en riktigt skön eftermiddag,härliga badbilder.

    SvaraRadera
  2. Synd man inte kunde skippa personalmötet o hängt med dit istället...

    SvaraRadera
  3. Förresten, Mina måste varit nöjd med så mycket vatten att doppa huvudet i :)

    SvaraRadera