fredag 16 juli 2010

Några dagar utan hund...

Roland och jag åkte några dagar till Marstrand, där vi alltid brukade vara när barnen var små!
För att skona hundarna från värmen fick de vara hemma.....det kändes konstigt!
Fast det var minst 15 år sen vi var på Marstrand sist, var det mesta sig likt.
Där är så vackert!!!
Fast det gick bra det också, det var bara lite problem när man skulle ut och in i det lilla låga tältet. Helt avskräckta blev vi inte för vi köpte ny luftmadrass på hemvägen en av de gamla läckte :(
Jag ser att detta blir ett konstigt inlägg, som inte lägger bilder som jag vill.....

3 kommentarer:

  1. Så härligt det ser ut,man längtar nästan dit...

    SvaraRadera
  2. Du kan få låna tältet Karina! Den nya luftmadrassen också :)

    SvaraRadera
  3. Ha ha förresten var det någon som trodde den nakna damen var jag?? Det ser ni väl att det inte är, hon är ju bara halva jag ;)
    Hon bjöd så på det så jag kunde inte låta bli att fotografera..........

    SvaraRadera