tisdag 2 augusti 2011

Min lilla mormor.....

Idag har det varit en jobbig dag. Min lilla mormor begravdes. Det är en sådan sorg att inte ha sin mamma kvar, och nu har jag ingen mormor heller.
Mormor fick en fin begravning tycker jag, med vackra psalmer och vackra blommor.
Men det rör upp mycket känslor och tankar...........
Du finns i våra hjärtan mormor!
Har fått någon vers i huvudet, om en liten mormor med silvergrått hår.
Den hör jag hela tiden.
Tack för alla fina stunder mormor, och jag är så glad för att du var här för ett tag sedan och tittade på våra valpar. Sista gången vi pratade i telefon, frågade du om dom, och så klart om lilla Arvid.
Tack för allt!

3 kommentarer:

  1. Det är väl att man har dom fina stunder att minnas.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Så fint Lise-Lotte det var en mycket känslosam dag.Så fint att så många kom,ännu en liten tår när ja läser så vackert du skrivit.kram

    SvaraRadera