onsdag 12 september 2012

Sälen!

Jag blev bjuden på några vandringsdagar i Sälen!
Blev jätteglad för fjällen på hösten hade jag aldrig upplevt tidigare. Hösten förresten kanske heter det sensommar de första dagarna i september??
Vi åkte iväg en söndagmorgon Bella och jag, hämtade Karina och Mina i Hässleholm och körde vidare mot Markaryd. Där hade vi bestämt möte med Annette med Bono och Angus och Ulla och hennes Jack Russel Tody.
Vi åkte i två bilar, för det gick ju inte att få in alla hundar och all packning i en.
Första fikapausen var vid Sjötorp














Vi var framme för att hinna en liten hundpromenad, och efter lite god mat


 gick vi ut en sväng igen.
Då såg det ut såhär
Första dagen gick vi en tur till Östfjällsstugan. Det var en delvis handikappanpassade led, så den var lättgången och bra för oss att börja med;)
Vackra vyer fans det åt alla håll man tittade

Framme vid Östfjällsstugan fick hundarna svalka av sig

och så fick både hundar och människor en god fika

Jag passade dessutom på att logga en cache, såklart....
 
Jag tänker fortsätta berättelsen, men måsta ta en paus nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar